söndag 8 augusti 2010

Regnig söndag.

Regnet öser ner, så mysigt smattrande på uterumstaket.... Skönt att slappa i soffan och slötitta på tvn;) Niclas sover fortfarande, Jamie är hos farmor och Marley tittar på Bolt på macen. Bara jag och min ajfån i soffan alltså!
Ikväll ska jag och min älskade titta på New moon, för i morgon är det ju äntligen dags för Eclipse på bio.... Sen dröjer det ju ett år innan del 1 av Breaking dawn kommer ut... Och sen ytterligare ett år innan del två, sagans sista film kommer. Dom vet ju verkligen hur dom håller sina fans på halster;) Tur att jag läst böckerna så att jag vet hur allt slutar! Nog tjatat om detta, Malin och tjejerna kommer och hälsar på i eftermiddag, mysigt:)
Puss o kram
Skickat från min iPhone

1 kommentar:

Momma sa...

Då var det dags för jobb igen. I går flyttade vi pappas grejor till Kassakroken, så det gjorde inget att det var dåligt väder för då är det inte heller så svårt att gå tillbaka till jobbet. Snacka om att jag har högar med jobb som låg och väntade på mitt skrivjobb och ändå har jag bara varit ledig 2 veckor.
Hoppas att filmen var bra. ILY!