torsdag 16 september 2010

Då bär det strax iväg till jobb. Heeeeela natten lång.... Hurra.
Jag och killarna(!) har lekt med lego, och det har gått hur bra som helst! Tills jag lämnade rummet vill säga... Sen brakade helvetet lös såklart och det kastades klossar och skreks... Marley
då alltså.. Jamie och han kan inte leka tillsammans själva, det blir ett himla väsen på dom båda två. Men framför allt Marley blir som en liten vettvilling tillsammans med sin storebror... Synd. Tråkigt. Hoppas av hela mitt hjärta att detta ska gå över..;) Huvudvärk...;)
Ha en god torsdag medborgare, och glöm inte att ta tillvara på rösträtten! Alla kan påverka..
Puss
Leni Tjatmamma

3 kommentarer:

Momma sa...

Du skriver roligt och jag kan se vetvillingen och "mesen" framför mig när dom går loss på Legot. Jag och Marley hade det hur lugnt och mysigt som helst tills Jamie kom från Juijitsun, då vaknade deras alter ego...Vettvillingen och Mesen.
Köss!

Momma sa...

Du skriver roligt och jag kan se vetvillingen och "mesen" framför mig när dom går loss på Legot. Jag och Marley hade det hur lugnt och mysigt som helst tills Jamie kom från Juijitsun, då vaknade deras alter ego...Vettvillingen och Mesen.
Köss!

Momma sa...

Det är en aning bökigt att få kommentaren publicerad. Man får jävlas lite med den. Vad kan det vara för fel, månde?