fredag 29 oktober 2010

Åter..

Borta bra men hemma bäst... Jag sover inte så bra i bortasängar.
Det har varit 2 innehållsrika dagar på internatet med blandade nyheter.... Men god mat och trevliga arbetskamrater!
Inatt är det min tur att ha jouren på jobb, så det får bli idol på jobbe-tvn.... Heja Jay!
Imorgon kommer mamma ut, och då blir det mys framför "så mycket bättre". Jag gillade det programmet, och det ska bli kul att se hur övriga artister tolkar Dileva!!
Nä, nu är det tid att hänga tvätten och dra fram dammsugaren...
Trevlig helg!
Puss och kram
L

1 kommentar:

Momma sa...

I morgon kommer mamma ut...jag måste dementera eventuella rykten som spridit sig...jag har inte suttit på kåken.
Hotellsängar brukar vara sköna, men din säng hemma är som en sådan. Det blir Idol och tacos (choklad med) i kväll för mig med. Kanske ringer och beklagar eventuella domslut.
Köss!