lördag 2 oktober 2010

Redan Oktober...

Snart jul igen! Eller nåt, typ.... Det börjar bli en dålig vana att slarva med bloggandet, hrmmm.
Livet kommer emellan liksom. Idol-säsongen är igång och snart startar mina 21.00 serier igen...
Så kan det bli;) Annars inget nytt, same old same old.
Ikväll har jag, min mamma och Jamie kollat på dom 2 första Harry Potter-filmerna. Jamie ville titta, men när det var dags för sängen, så kom tårarna..... Tänk att jag nästan visste det. Han såg lite av dom för två år sen och blev lite rädd, men nuförtiden spelar han ju en massa Wii-spel och har plöjt igen hela Star Wars- filmologin, så jag trodde ändå kanske att det skulle gå bra nu. Men men, min lille kille har precis samma inlevelseförmåga som sin mamma;) Stackars liten, hoppas att han klarar natten utan mardrömmar.
Puss

Inga kommentarer: