torsdag 9 december 2010

Sjukstuga..

Nu har förkylningen slagit till med full kraft. Låg halva natten med värkande kropp och hals, jag svettades och först klockan 0300 gick jag ner för att ta en värktablett... Sen har jag sovit hyfsat efter det. Men febern vill fortfarande inte släppa, det suger i öronen, näsan är rinnig/täppt och halsen öm. Niclas påtalar samma symptom, Marley hostar och snorar och Jamie har inte läkt ut sina koppor än! Som nästa vecka bara måste bli grymt bra, det har vi förtjänat;)
Jag ska vara åter på arbetet imorgon 2000-0900 lördag... Hmmmm, det ska nog gå. Bara att proppa in ibumetin och halstabletter och be om att det blir en lugn, larmfri natt!
Puss och kram!

2 kommentarer:

Momma sa...

Auja! Synd om er, men det blir säkert bättre framåt vårkanten.
Tjingeling!

Momma sa...

Nu ändrar jag snart startsida. Det är inte alls roligt när du inte skriver något på din blogg och inga bilder ser man. Det kanske räcker med Fajan?
Puss!!!