torsdag 19 maj 2011

Drygt att vara hemma nu.....
Men mer eller mindre febrig sen i lördags, det kan ta musten ur vem som helst. Grön och seg, både i svalg och bihålor, mysigt va?! Jamie verkar "pepparpeppar" ha det bästa immunförsvaret i denna familjen, och har klarat sig undan detta. Marley har fortfarande rossel i halsen, och snoret är tjockt... Men dock har han klarat sig undan febern och är pigg som en mört!
Mitt prov håller på att rättas enligt hemsidan, håll nu tummarna...:) Jag har ju inte pluggat sen gymnasiet och har ingen som helst studieteknik, så jag känner mig osäker och nervös....
Ha en god torsdag!
Puss och kram
L

1 kommentar:

Momma sa...

Som jag längtar efter, snorjärsar!!! Och friskusungen. Konstigt att han som är en sådan soffpotatis aldrig blir sjuk (peppar, peppar).
Jag håller tummarna jag med.
Laf jo!