torsdag 12 maj 2011

Hallooo....
Ledig dag, då kan jag ju publicera nåt på bloggen;)
När det gått såhär länge sen sist, så är det ju en del att berätta. Fast allt kommer man ju inte ihåg allt och kan inte skriva en hel roman ju;)
Men, vi har en splitterny bil, jag har skrapat upp/tryckt in höger dörr mot ett elskåp.... Mindre kul såklart, tur att det finns nybilsgaranti. Sura pengar dock iallafall....
Jag har skaffat mig en Iphone4 istället för min 3gs, och den är mycket trevlig!
Barnen är friska och växer så att det knakar. Jag har köpt nytt till hallen, matta och förvaringsbänk/sittmöbel, och det var ett riktigt lyft!
Jag har påbörjat distanskurs i Samhällskunskap A, behöver ett betyg i det, osv....
Mamma har flyttat till en jättemysig lägenhet, jag har varit lite delaktig med flytthjälp och så..
Ja, vad har mer hänt....?
Kommer inte på något just nu;)
Ha en underbar dag!
Puss och kram
K A R L E G

Inga kommentarer: