torsdag 16 juni 2011

Hmmmmm:)

Jag och mamma var på slottet i lördags på Sommarrocken! Det var en mycket trevlig tillställning och vädret var ju jättebra! Sen blev vi ju....lurade:) Men jag måste säga att även fast denne Nicholson-lookalike var slående lik, så la både jag och min mamma märke till att det var en väldigt kort man......:) Men det var skoj, det får man bjussa på!!
Förresten så, tredje och sista provet i Samhällskunskap A, är nu ivägskickat, sen väntar bara en muntlig examinering och efter det är kursen klar! Hoppas på bra betyg... Wish me luck:)
Totalt 4 arbetspass (utspridda över nästa vecka också), sen har jag semester.... Mycket efterlängtad kan jag meddela.... Det känns som att denna kroppen är nästintill totalt utsliten, och behöver återhämta sig:) Fredag i morgon, med fredagsmys med mamma på agendan!

Inga kommentarer: