måndag 20 juni 2011

Vab....

Liten är sjuk och har feber... Fröken Malin ringde och sa att han varit hängig och klagat på magont, så jag fick åka tidigare från jobbet och hämta upp min lille gosse som satt ihopsjunken i dagissoffan. Han hade inte haft lust att äta varken frukost eller lunch, och det är ju inte likt honom. Jag har lyckats att få honom att äta lite yoghurt och jordgubbar iallafall, och en halv flaska välling nu innan läggdags... Vi får hoppas att han kryar på sig snabbt.
Och förresten, jag fick nyss reda på att jag fått VG på mitt tredje prov!! Så då återstår bara det muntliga.... Ångest, ångest, ångest. Håll tummarna....
Puss

2 kommentarer:

Barn & Inredning sa...

Aw lillemannen trode han bättrade på sig där efter lunch. Men inte det....:( Hoppas han kan krya på sig snabbt.
Och Grattis till VG:et...skit bra jobbat. Och lycka till med muntliga...du kammar hem helt säkert.
Kram på dig söta Leni <3

Leni sa...

Tack snälla, finaste Malin!
*Kramar om*
<3