fredag 29 augusti 2008

Äntligen fredag!




Sista gången denna veckan som jag måste stiga upp när klockan ringer... skönt!! Mamma kommer idag för att leka med Jamie, och sen ville han sova hos farmor och farfar i glumslöv!
Det var längesen tycker han:) Så det får han säkert göra, jag tror inte att farmor och farfar misstycker!! I morgon är det folkfesten i Landskrona, Wrangelska parken=) Hoppas att vädret håller i sig, så att man kan ta med sig filtarna!! Ska bli mysigt...
Kanske man kan vara helt barnledig......Hmmmm, vi får se=)
kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sicka härliga bilder! Det kommer att bli jättegött väder i helgen. Jag och Johnny ska spela på 50-årskalas i Örkelljunga i morgon. Synd, för jag ville se Katzenjammers och Svegisbandet, (har glömt namnet), men du lyssna lite för mig med.
Ses snart!
Har ingen aning om vad vi ska göra. Har Jamie sagt något? Ska vi göra något tillsammans?

Leni sa...

The Bristles tror jag att dom heter=) ja jag ska lyssna åt dig me!
Jamie har inte uttryckt några särskilda önskemål, ni kommer säkert fram till något=)
Har du grattat Moa idag??
pöss