torsdag 28 augusti 2008

Torsdag....

Hejhej.. Idag så ska Jamie leka med Z efter skolan... Dom ville leka på skolans lekplats och det är ju bra, för jag gillar inte lekplatsen i teaterparken... Vet inte riktigt varför jag inte gillar den, det bara är så. På tisdag ska vi köra upp till Göteborg! Egentligen skulle vi hälsa på Jessie och hennes familj, men dom ska resa till Mallis så vi får bo i deras lägenhet istället! Riktigt snällt av Dom att låta oss sova där två nätter=)
Sen ska vi vidare upp till Fredde och Anneli i dalarna! Kräftskiva väntar på lördagen=)
Dom har fotografering i skolan på fredagen, så Jamie missar det..... Typiskt...
Men kanske dom har extrafotografering veckan därpå, brukade vi inte ha det när vi gick i skolan?! Hoppas det i allafall!
Nu ska jag och Marley snart ner till stan och träffa Malin och Leia=) Känns som om det var evigheter sen.....
tjingeling

1 kommentar:

Anonym sa...

Leket i Teaterparken är väl för lite mindre barn och det känns som om det inte är riktig ordning på folket där i heller men det finns ju Granet. Var i och för sig ganska länge sedan vi var det, men kolla den.
Vad jättekul att ni ska till Gbrg. Vad ska ni göra där? Liseberg? Det är ju inte så långt dit så du kan ju lätt köra upp igen. Det är kanske lite jobbigt att köra med Marley i bilen de timmar det tar.
Har du hört om dom tar extrafoto? Han kan ju inte vara med på gruppfotot förståss och det är ju tråkigt, men jag tror att ni överlever det.
Jag kommer direkt efter mötet kl 2 i morron.
Puss