måndag 29 september 2008

Så var det måndag igen.... Dagarna bara rullar på och man hinner knappt med:) Vi gick på bio och såg andra filmen om Arn, den var jättebra, och sorgsen....:( Väl värd att se!! Vi åkte upp till Karlsborg på lördagen, och stannade över natten. Adrians mor och bror med flickvän var och hälsade på från England... Niclas fixade mat och tårta till Ellas 4årskalas.. 18 barn var bjudna:) Ojojoj, vilken tur att man inte jobbar på dagis, det hade jag aldrig orkat;) Jamie hade roligt på kalaset i allafall, och bilresan hem gick bra!
I morgon ska jag gå och få massage hos Maria, väl behövligt även om det kommer att göra galet ont...

1 kommentar:

Anonym sa...

Då har ni haft det riktigt härligt. Blir glad. Ja visst var filmen bra.
Jag har också haft det bra, men en hel del har jag legat, men försökt att hålla mig uppe för att Winnie varit här. Nu har hon åkt hem och jag ska upp och lägga mig igen. Kommer att vara hemma från jobb i morgon också, sen får vi ses. Du kan förbereda Jamie på att det inte blir något bad på fredag heller eftersom jag har en böld att sköta om. Antibiotikan och rena komresser tar hand om den, hoppas jag, men den sitter på ett väldigt utsatt ställe. Så det är sitta och stå som gäller.
Pusso!