onsdag 1 oktober 2008

onsdag.....


I går var jag hos Maria och fick massage. Riktigt skönt efteråt faktiskt.... Hon tycker att jag definitivt ska gå till en kiropraktor och rätta till mitt bäcken, som tydligen är snett efter graviditet etc....ajajajaj=(

Jaja, då får jag väl göra det!

Allt är bra med barnen, Marley rullar och vänder sig så fort han ligger på golvet=) Duktig kille... Jamie har blivit en riktig "skolpojke", tuff som en bandyboll, och en järnvilja..... ojojoj, vad han tycker att hans mamma är tradig och jobbig... Det är inte lätt att växa upp;)

Nu ska jag planera lite för lördag, vi ska ha stor tjejmiddag här hemma! Typ 14 tjejer blir vi nog!!

Det ska bli skoj....=)

hoj

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, det kostar på att bära barn, men det är ju bra att hon ser det så tidigt så det inte blir några större belastningsskador. Jag längtar efter er. Det är så härligt med ungarna och JA, visst är han tuff som en bandyboll. Kan bli en aning irri på honom. Har drömt om Saion och honom i natt och Saion var inte långt ifrån sittopp.
Nä, nu ska jag och bölden gå och vila oss igen. Blir trött snabbt.
Jag ringer när jag piggnat till!
Poss! (skånska)

Leni sa...

sittopp?? tror jag vet vad du menar iaf.... zion stavas det....:)
krya på daj..