söndag 2 november 2008

Idag hade vi sovmorgon=) Barnen sov i Glumslöv, så det var bara att passa på! Det är ju inte så ofta nuförtiden som man får sova ut...... Vi ska förresten flytta till Glumslöv!! I mars får vi nycklarna till huset, som det ska bli skönt.... Jag älskar vårt hus här, men det finns inte dom möjligheterna för barnen att springa "fritt", till kompisar och lekplatser. Det kommer det att finnas nu, lekan ligger bakom vårt hus, och farmor kan se den från sitt köksfönster!! Helt perfekt=) Tjoho!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt med sovmorgon. Jag brukar vakna tidigt när jag är ledig, men har man ju friheten att gå och lägga sig och snusa en stund till. Annat är det på måndagar (fy f-n för måndagsmorgnar) speciellt som man inte känner sig helt kry. Har en envis förkylning som inte vill bryta ut. Botten!
Jag ser ju alla fördelarna med att flytta till Glumslöv, men jag tycker ändå att det är lite långt. Men jag vänjer mig säkert.
Pusso!

Anonym sa...

Grattis till huset i Glumslöv, det är nog riktigt skönt när man har barn :)