måndag 3 november 2008

Måndagskväll... I dag har Jamie varit och klippt sig med sin farfar:) Lite kort blev det, men han är ju alltid fin iallafall! Det växer ju snabbt;) Jag och Marley var på mitt jobb och lämnade in ledighetsansökan för februari.... Sen gick vi till polisen och hämtade ut hans pass! Gud vad söt han e på bilden!! Efter det så träffade vi Jesssica, Jenny och småkillarna för en fika....
Marley har varit ganska gnällig idag, och han har haft svårt att komma till ro ikväll.... Till sist har jag fått ge honom panodil, för det verkar som om han har haft ont någonstans...:( Säkert dom dumma tänderna igen. Hoppas att han är gladare imorgon!
Tjenis

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas att det är tänderna, men det är ju så att vissa dagar är det skit och så även för små människor. Min förkylning är nog på gång att bryta ut nu känns det som och det är ju inte fel.
Fast jag hade gärna varit hemma och känt efter i stället för att vara på jobbet. Tänk en bra bok och soffan. Mmmmm!
Puss på er!