onsdag 5 november 2008

Ooops, det hann visst bli onsdag innan jag skrev.... Jaja, somnade tidigt igårkväll när Marley kommit till ro. Men sen har han vaknat och ätit tolv inatt och sen igen fem imorse:(
Han är inte helt nöjd med livet verkar det som.... Hoppas att det går över snart, det är ju inte skoj detta..... Lille gubben....
Äntligen tog Amerika sitt förnuft till fånga!! Jag tror att Obama kan bli den förändring som det landet behöver! (På tal om annat då alltså....)
I går så var jag och barnen nere i stan i sällskap med Zion och hans mamma.... Efteråt så var hon och jag rörande överens om att vi ALDRIG mer kommer att gå in och fika/äta, med dom två pojkarna..... Ajajaj vad svårt dom har att lyssna på sina mammor när dom är tillsammans... Inte kul alls att tjata, skälla osv.....
hepp

3 kommentarer:

Anonym sa...

Javisst är det underbart att Obama kom till makten. Då kanske det finns hopp om världen och en del av freden.
Jag saknade dina ord i går.
Tänkte komma förbi när jag slutat jobb. Om jag inte blir sämre för du är förkylningen på väg att bryta ut.
Det är ändå härligt att pojkarna är så frimodiga och fulla av liv, men det kan ju vara påfrestande för oss polerade vuxna.
Det är säkert tänder på gång...på Marley alltså!

Leni sa...

ja=) Jamie har redan fått upp sina.... han har dubbel uppsättning i underkäken!
pusselipuss

Anonym sa...

Hade jag ingen aning, men på bilden som Niclas skickade såg jag han har fått väldigt STORA och VASSA tänder.