torsdag 6 november 2008

I natt har Marley sovit nonstop mellan 22.00 och 07.00!! Jätteskönt.....:) Jag och Jamie höll nästan på att blåsa iväg i morse..... Galet mycket vindar måste jag säga, skönt att ha en ursäkt till att stanna hemma...;)
I morgon ska jag till Sophie och bli snygg i håret! Mamma ska ha killarna under tiden. Sen har jag tillfälle att ha barnledigt om jag vill.... Farfar har sagt att han kan ha båda barnen på fredagskvällen. Jag vill se Amanda Jenssen på The Tivoli imorgon kväll, och Jessica har sagt att hon nog var lite sugen på att hänga på...:) Just nu känner jag inte riktigt för det, vet inte om vi har råd riktigt.... Men det är en hel dag dit, och jag ändrar mig säkert....!
tjoholajola

1 kommentar:

Anonym sa...

Då är du riktigt utsövd nu kan jag tänka. Blåsa bort ja. Det vra grymt. Nu ska jag cykla hem och lägga mig en ett par timmar så att jag orkar jobba i morgon.
Jag tycker att du ska unna dig Amanda Jenssen om du vill det och om Jessica följer med. Det är sådant som man har med sig hela livet. Du kan ju leva på nudlar till lön sedan. Puss och ses i morgon!