fredag 7 november 2008

Gomorron... Trött e jag idag, har inte sovit ordentligt inatt:(
Jag ska stanna hemma ikväll.., Helsingborg blev ett för stort projekt, och då känns det onödigt att lämna båda barnen till farfar.. Det får bli en annan gång istället, och då behöver han inte vara själv med 2 barn;) Även om jag är stensäker på att han grejar det!
Det blir jag och Marley framför Idol ikväll:)
Jag ska till Sophie iallafall och bli fin i håret, det var en evighet sen och jag känner att behovet är stort!! Hörs sen

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lite tråkigt för dig, men tågen slutar ju inte att gå...
Då kunde ju Jamie sova i Örja, men eftersom jag inte är på topp så bestämmer vi till nästa fredag.
Ses i em. Kommer innan halv 3.
Pusso!

Anonym sa...

Trött och konstigt förkyld. Inte sjuk men ändå.
Tänkte lite på Jamies avoghet i går. Kanske lite sotis. I alla fall blev det bra. Men vill inte ha båda här hemma. Jag är livrädd för trappan.
I morgon ska jag och Johnny och pappa hem till Cina och käka middag. Först sa han nej tack till Cina och hon blev ledsen.Då ringde jag och höjde min vackra stämma...Cina är ju hans älsklingsbarn och han frågar efter henne varje gång jag och pappa ses, så då tycker jag att han kan ställa upp. Men jag vet att han blir nojig eftersom han har så taskigt lim på löständerna!!Blir lite ledsen ibland men jag är van att inte vara etta. och saknar mamma för hon var din och min. och precis som vi. (kan du höra hennes skratt?) Tänker att jag bara ger energi ibland och inte får tillbaka. Tur att jag har dig och Jamie och Marley. Ni fyller mitt Chackra!
Och glad för alla +++ som jag fick i går med mina chefer.
Så det finns hopp om livet i alla fall.
Ska snart se Dansbandskampen.JAAAA jag vet men det är jättekul.
Jag förmodar att ni äter i Glumslöv i morgon Bon Apetit!
ILY