lördag 8 november 2008

Det blir en lugn och stillsam lördag framför tvn ikväll! Och på tal om tv, det var ju verkligen på tiden att Lars åkte ur Idol igår.... Han är ju inte riktigt som han ska vara, den killen.... Annorlunda är bra, men kan man inte sjunga så kan man inte.
Jag och Niclas har precis ätit varsen kycklingkebab, smarrigt=)
I morgon så ska jag och barnen till Marcela, hon fyller 7 år! Som tiden har gått fort....
Fin blev jag i håret igår, så nu behöver jag inte bry mig om det:) Skönt.....
puss

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, det blev lugnt här med. Vi målade och donade och städade lite.Installerade mer minne i datorn och, och...
Har precis kommit hem från Cina. Eller nästan rullat. Kålpudding med allt därtill och tårta till efterrätt, men där stoppade jag.
Det var trevligt. I morgon sitter jag på info hela dagen på Hotell Öresund. Hörs på tisdag.
Puss och sov gott på er.
ILY