måndag 10 november 2008

Regnigt värre....


Jamie har utedag i skolan, i det här vädret... Stackars barn, det kan inte vara speciellt mysigt i detta ösregn:( Som tur e, så har barnen regnkläder!
Helgen rullade på, i går så var vi och grattade Marcela på hennes 7-årsdag. Sen så var det mat i Glumslöv. Niclas städade och fixade inför husvisning, ojojoj vad fint här blev;) Han e duktig på att höja mysfaktorn han!
Jag skulle tyvärr behöva handla hem lite mat, så jag och Marley får nog ta bussen ut till Kvantum... För någon promenad blir det dock inte!
höressenare

ps. Här e pumpan vi fick av mamma, som Jamie o Niclas piffade till=) ds

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, men det regnade värre i går.Jag tror att Jamie bestämt har haft en bra dag ändå.
Han har ju OK kläder. Har suttit på rumpen på Hotel Öresund hela dagen på facklig konferens. Intressant och god mat. Och nu har jag och Johnny precis kommit hem från Eslöv där vi har varit och hämtat en toastol. Så nu blir det snart Ok i huset igen. Ska bara bli klar med den förbannade tvättstugan. Det är segt värre när man har en man som har fler intresse än husrenovering. Hoppas att Marcela hade det bra i går. Och hur gick det med visningen?
Jag ringer i morgon.
Puss o sussa gott!