tisdag 11 november 2008

Jamie tappade sin tand!!


Hej! Igår så drog Jamie ut sin ena lösa tand, alldeles själv=) Den var ju RIKTIGT lös, så jag band en tråd om den så att han kunde dra i den lite när han ville..... Vips, så flög den ut på golvet! Ojojoj vad förvånad han blev, och sen kom ju .......blodet! Han var alldeles förtvivlad i ett par minuter, innan blodet försvann:) Lilla hjärtat!
På lördag så ska Malin sminka en arbetskamrat till mig och hennes vännina, inför ett bröllop! Dom ska sitta här, Malin tyckte att det kändes bäst;) Så det ska bli kul och spännande att se hur det går till! Hon är ju jätteduktig på att sminka folk, och behöver hålla det vid liv=) Å så tjänar hon en liten slant på det!
Marley har varit lite orolig och ledsen på kvällen igår och förrgår...:( Sen sover han förvisso gott på natten, så det är ju lugnt.... Magen krånglar och tänderna kliar....;(
Annars är allt bra med honom!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Snälla ta en bild på den lille tandlöse. Jag blir helt nostalgisk. Du lägger den till tandfén, väl? Och Marley med sina tänder. Ja det är mycket med tänder nu. T.ex. är det tända ljusväder hela tiden och man blir så trött och mysig.
Roligt att se när proffs arbetar...Malin alltså. Då kan ni ju ha lite mysigt tillsammans med. Ska hon ha Leija med sig?
Puss

Leni sa...

Ja, det ska bli kul att se hur det går till! Nä Leia stannar kvar hos Andre, Malin och jag tänkte ta några Hof efteråt=)

Anonym sa...

Det tycker jag låter som en bra idé. Är inte barnen hemma då?

Leni sa...

Barnen ska vara hos farmor och farfar=)

Anonym sa...

Gött!
Hur gör jag för att lägga in en bild på mig när jag svarar dig? Går det?

Anonym sa...

I dag är jag INTE glad. Har haft bilen hemma i mindre än 1 vecka och så när jag kommer körande nu på morgonen så smäller det till igen och fläktrems(j-l) har trasat sig igen. Tur i oturen så kommer min vaktis bakom mig och kör mig till jobb. Så man kanske ska vara glad för det lilla (hahahaha).
Puss!