onsdag 12 november 2008

Undrar om regnet kommer att hålla sig borta idag?! Jag börjar bli nådigt trött på det nu..... Det är ju inte roligt att gå ut med vagnen i sånt väder:( Marley är inte kompis med regnskyddet;)
Han har förresten sovit hela natten till 0600, och då fick han välling...sen somnade han minsann om, och sov till strax efter 0800!! Jätteskönt....
Jamie längtar tills nästa fredag, då ska vi bada med Zion och hans mamma.... Skönt att mamma ska följa med eftersom jag har Marley också med! Det ska bli roligt=)
tjenixen

2 kommentarer:

Anonym sa...

F-n vad jag är sur i dag. Tänkte komma förbi er men det gör jag inte eftersom jag är gåendes nu och det är tillräckligt långt att gå till Örja. Och så skulle jag handla på vägen och jag ger mig (oskrivbart) den på att det börjar regna.Och så känner jag av den (oskrivbart)förkylningen som bara ligger och lurar och inte bryter ut!!!!!
Vi hörs i morgon då jag hoppas att jag är gladare.
ILY i alla fall!

Anonym sa...

Glöm inte att jag och Jamie ska på teater i Hbg den 5/12. Teatern börjar 10,30 och jag tänkte be att få låna er bil eftersom vi måste komma hem så fort som möjligt eftersom vi ska spela i Tomelilla på kvällen och behöver köra redan på em.
OK?