lördag 22 november 2008


Ja ser man på, det är minsann fortfarande snö ute idag! Det började ju snöa så in i norden igår, man skulle nästa kunna tro att det var januari.... Menmen, Jamie är överlycklig att det ligger kvar lite på marken idag=) Vi hade mysigt igår på badet, det funkade bara bra.. Jag och Marley var mest i stora bubbelpoolen, men Jamie och Zion badade med min mamma och Daria... Senare på kvällen var det dax för Idol! Men vilken förbannad skräll!!!! Hur i h-e kan svenska folket skicka hem Anna, och behålla Johan???? Det är en skam..... Menmen, så e det ju en tävling där vem som helst får ringa och rösta....
Idag vet jag inte riktigt vad som vi ska hitta på... Jamie pratade om att han ville till Glumslöv, så vi får väl se. Kanske går vi ner i stan och träffar Malin och Leia, det var ett tag sen!
tjena

3 kommentarer:

Anonym sa...

hoppas ni får en fin helg :)

Leni sa...

Tack detsamma pyttan;) kramisar

Anonym sa...

Tjabba!
Så var det måndag och jag är tillbaka i Gökboet...men, men, man ska väl vara glad att ha jobb.
Längtar till julledigheten.
Men visst är det skönt med snö om än lite svårt att cykla på sina håll. Det gäller att ta det försiktigt.
I helgen har jag inte gjort något riktigt vettigt. Hade planerat att putsa fönster inför advent, men det får bli nu i veckan i stället om det inte kommer fler saker från himlen.
Pusso!