måndag 24 november 2008

Måndag!

Hej hopp=) I dag har Jamie haft utedag med skolan, dom har varit bakom Västervångskolan och lekt i backarna! Mysigt.... Efter att vi hämtat honom i skolan, så gick vi ner i stan och handlade lite.. På väg hem så blev Jamie panik-nödig, så vi fick rusa in på Gyllende koppen och låna toan=) Därinne var Zion och hans mamma, så vi satte oss en stund. Barnen uppförde sig väl;) Dom vet ju vad som gäller...... Marleys andra framtand håller på att tränga igenom nu, så han är lite pipig, stackaren! Nu ska jag packa upp varorna, jag har köpt lim nu till att laga Jamies Gormiti-gubbe!
tjing

1 kommentar:

Anonym sa...

Det lät som en härlig dag ni hade i går.
Jag tänkte...du glömmer inte att jag och Jamie ska till HBG och gå på teater den 5/12. Den börjar 10,30 och jag undrar om jag kan ha er bil. Ska i väg på Österlen och spela och ska vara där och uppackade 18 och dessförinnan ska Johnny hämtas i Lund och bla, bla, bla.
Ha en härlig dag!
Puss!