tisdag 25 november 2008

Många barn....

Hejhej=) I eftermiddags så hade vi dagis här hemma! Malin var här med Leia och Jenny kom hit med Caspian och Vincent, och så jag med Jamie och Marley!! När Niclas kom hem blev han nästan helt förskräckt:) Som tur e så hade han bestämt med Kribbe att dom skulle spela badminton, så han behövde inte vara hemma så länge..... Jamie blev lite trött på "småungarna" det märktes ganska tydligt...;) Stora killen! I morgon kommer min arbetskamrat Petra hit och hälsar på, när hon går av journatten! Det ska bli trevligt att träffa henne, det var ganska längesen sist....
tjingtjong

1 kommentar:

Anonym sa...

Så härligt med alla barnen runt omkring. Det förgyller tillvaron, men kan vara lite tröttande och därför är det gött att vara mormor och ha privilegiet att lämna över när det blir för bra...
I dag är det grått och tradigt, men jag känner mig nöjd för jag putsade alla fönster på bottenvåningen inför julandet till helgen.
Ha en härlig dag!