tisdag 16 december 2008

Jordskalv....

Tänk att lilla Skåne skakade imorse, och jag märkte inget...;) Däremot så vaknade Marley av det, och satte sig rakt upp i givakt!! Jag kollade på klockan, 0623....så det var ju det som väckt honom! Lite galet faktiskt.... Jag sover tydligen ganska hårt, det enda som väcker mig är barnens ljud och rörelser:)
Igår så ringde min chef, och bjöd in mig till julis på jobb imorgon...:) Trevligt av henne att hon tänker på mig fast att jag är föräldraledig.... Jag hade tänkt komma iallafall, men det var nice att få en tanke. Undrar vad kommunens julklapp är detta året..... Alltid lika spännande;)
tjoho

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, det var verkligen inte klokt med en jordbävning här i trygga hörnet...jag sov också som en stock och nu när jag tänker efter retar det mig att jag inte var vaken och fick vara med om det (kanske inte utmana ödet).
I alla fall har jag nyss pratat med Anna (din kusse), som också har en blogg. Hon vill att jag skickar din blogglänk till henne och jag skickar din till hennes mail och att ni/vi snart träffas. Ni är ju båda barnlediga och hon har inget körkort så det är du som får ta dig till henne. Hon är helmysig...lite som du, men det ligger säkert i släkten.
Har ringt dig men utan framgång. Jag kommer inom i morgon efter jobb.
Älskar er och pussa den lille mannen med inbyggd seismomätare.
KÖSS!