onsdag 17 december 2008

Kommunens julklapp!


I dag har jag och Marley varit på jobb, och "julat" oss lite.... Julmat och julklapp, inte illa alls faktiskt;) Av chefen fick vi en påse med ost marmelad och bröd! Nice... Av kommunen fick vi Landskrona-boken, superfina bilder är det i den! Jättekul att träffa alla arbetskamrater på en gång.... Jag var lite orolig att Marley skulle bli dålig innan i morse, när han ätit sin välling kräktes han upp den i ett par kaskader.....:( Men pepparpeppar, han har ätit efter det och inte kräkts mer, så det var nog bara vällingen..... Håll tummarna på att vi håller oss friska...:) Det känns ju inte direkt kul om vi skulle bli dåliga när vi ska resa.
Jamie (Niclas) glömde sin gympapåse i morse, så han fick sitta brevid och titta på när dom andra barnen hade gympa... Men lika glad för det är han, han slapp ju att duscha efteråt!!!! Lille smutsgrisen;) Nåja, han badade igårkväll iallafall!!
pöss

1 kommentar:

Anonym sa...

Tjabba! Nu har jag äntligen fått tid att kolla in din blogg för dagen. Bra att du har haft det mysigt. Hoppas att det bara var något tillfälligt med Marley. Jag har känt mig lite orolig i min mage i dag, men det är nog stress. Det är jättemycket att göra nu inför julledigheten.
Får se om jag tittar in efter jobbet i kväll. Skulle behöva städa undan lite.
Puss på er!