måndag 26 januari 2009

Måndag igen.... samma visa varje ny vecka, det är ju bara att gilla läget;)
Jag och Marley gick ner till CG och pantade flaskor och burkar, och rätt var det var, så komma mamma! Hon skulle handla till morfar. När hon gått så kom Malin också minsann;) Kändistätt en måndagmiddag!! Hahaha, shit vilken liten håla vi bor i!!
När vi hämtat Jamie på skolan, så gick vi till mitt jobb för att göra ändringar på schemat..... OMG, det är bara FEM veckor kvar tills det är dax att börja jobba.... Som tiden har gått fort, det är inte riktigt klokt...
peace out

2 kommentarer:

Anonym sa...

5 veckor! Ja, det har gått fort, men inte ska väl Marley börja på dagis då? Kom på att vi inte har pratat om det...SÅ fort har tiden gått och när vi träffas har vi ju en annan som pockar på sin mormors uppmärksamhet så det blir lite av en splittrad konversation.
Ses vid ½5. Har APT till 4.
Fridens liljor!

Anonym sa...

Ser i min agenda att det är ledningsmöte på fredag och då kommer jag inte förrän efter 2. Säger det nu annars glömmer jag det väl...
Pusso!