måndag 2 mars 2009

Då var man igång och jobba igen;) Tack snälla, för lyckönskningarna, dom har värmt=)
Jobbet var precis som vanligt..... Inga större förändringar, ganska så skönt faktiskt!
Jamies ryggsäck försvann under utedagen idag, mycket märkligt...:( Jag gick tillbaka samma väg som dom gått, men ingen väska, blir man trött då eller?! Retligt.....
Tur att jag har en annan ryggsäck liggandes här hemma. Fast den vill han givetvis inte ha säger han, känns som att han inte har den valmöjligheten tyvärr!
Yo

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, välkommen tillbaka till arbetslivet, men som sagt är man snabbt inne i fållan igen. Tror du att någon har stulit ryggsäcken? I så fall är det ju förfärligt...men inte förvånansvärt. Höres!
Köss på er!

Barn & Inredning sa...

Skönt att det känndes som vanligt på jobb och att det gick bra...dvs ingen helvetes dag..;)
Kan man bli knäpp på personalen när de inte änns kan ha lite koll på barnen...Jamie går i förskolan va? då borde personalen ändå vara lite observanta....
Hade min Moa blivit av med sin ryggsäck hade hon gråtit floder...men hon är lite speciell oxå...men jag förstår Jamie..klart man vill ha sin ryggsäck tillbaka.

Kram på dig /Malin

Anonym sa...

Tänkte komma på visit i dag, men kör hem till min soffa i stället. Är jättetrött efter förkylningen. I morgon ska jag på sycirkel och kommer inte inom då heller. Vi ser på torsdag annars ses vi på fredag och hoppas att Jamie vill stann över natten då.
Hoppas att du har haft en bra dag. Vilka helt underbara bilder på Marley som Niclas skickade. Man blir ju bara lycklig.
Kramar på er!