tisdag 3 mars 2009

Kallt...







Jag och Jamie var på utvecklingsamtal idag efter jobbet. Det var bara bra, han har utvecklats framåt sen sist!:) Vi tog rundan ner om stan och var i teaterparken och gungade, och sen inom gamla kyrkans grund ifall om att ryggsäcken skulle dyka upp..... Men spårlöst försvunnen är den:( Det går jättebra för Niclas och Marley, skönt.... Lilleman brydde sig inte ens när jag kom hem knappt... Det känns ju lite blandat måste jag erkänna, men huvudsaken är att det funkar utan mig;)
Köss
(Bilder har Niclas tagit på första dagen av pappaledigheten:)

5 kommentarer:

Barn & Inredning sa...

Åååå så himmla go han är...riktig liten charmör.
Kan ju inte bärja mig tills jag ska få träffa trollet..:)

Kram Malin

Anonym sa...

Så himla tråkigt med ryggan att någon stjäler en pojkes ågodelar...Fy skäms!
Visst har han utvecklats, han är så himla clever och rolig. Vi har jätteskoj på våra möten och jag längtar till fredag.
Köss!

Anonym sa...

Gud va fina bilder. asså han bara för söt. Dax att träffas tycker jag. När kan och vill du haha? Kram på er

Leni sa...

Hej lilla Frida:) Klart att jag vill ses, vi får ta det när vi flyttat färdigt.... Känns som att jag inte har någon tid över nu när jobbet har dragit igång;) Vi får höras av ju....!! Kram

Anonym sa...

Sötisar är båda dina pojkar... !
Längesen.. allt ok?

Kramar Yenny