onsdag 15 april 2009


Jag var och solade solarium(!) efter jobbet idag, och hjälp vad jag är röd i fejjan!! 8 minuter i stå-solen räckte mer än väl=) Hoppas att det lägger sig tills imorgon..... Niclas har grillat i vår trädgård nu två dagar i sträck, mums vad grillat sitter fint i magen!! Marley har tagit några första stapplande steg i det fria!! Men än vågar han inte riktigt själv, mer än 2-3 steg innan han sätter sig igen! Sååå duktig:) Inskolningen börjar nästa vecka, oj vad april har sprungit iväg.... Niclas börjar ju snart jobba igen, dessa 2 månaderna har bara försvunnit.....

Nu ska jag glo på burken;)

Hoppla

1 kommentar:

mamma sa...

Marley ser ju helt galen ut på bilden...kan man bli så av att upptäcka uppstående läge...
Höres i morgon. Det gick bra på mitt nya jobb idag, men i morgon blir det nog en riktig prövning för då kommer damen jag tar över arbetet efter så då skjuter vi skarpt, men jag ringer. Kolla busstider.
ILY!