tisdag 14 april 2009

Påsk o jobb....

Tänkte bjuda på lite bilder av barnen, det var ju ett tag sen!! Håll tillgodo:)









På långfredagen så somnade Niclas mormor in, så helgen har varit lite sorgsen... Usch, det är alltid hemskt när någon går bort.....
Jag har jobbat alla påskdagarna, och idag är jag ledig! Ska bli gott...

Marley käkar penicillin igen, han har fått inflammation i nagelbandet igen... Jag fick en tid hos jourläkaren igår, så Niclas for in med honom. Han är inte speciellt förtjust i den där medicinen...
Den smakar ju förfärligt:(
Jag har kommit ifrån bloggen lite på sistone, så det tar nog ett tag innan jag kommer in i det igen! Jag försöker.....;)


Kramen

3 kommentarer:

mamma sa...

Vad glad jag är att bloggen är i gång igen. Tråkigt med Elsie men hon har det bättre nu är jag säker på. Jag har också en tråkig sak att säga...4 fredagar framöver kommer jag att jobba hela dagen eftersom jag ska sätta mig in i mitt nya jobb och företrädaren kan bara dessa dagar. Hur gör vi nu?
Pusso!

mamma igen sa...

Men hur går det med Marleys finger? Det är ju inte bra att han får en massa peniccilin i sig.
Puss på er igen!

Leni sa...

Hej mamma.... Det var ju lite trist, men jamie klarar sig nog....Kanske kan du komma förbi en liten sväng någon annan dag?
Pussssss