onsdag 6 maj 2009

Halloj....
Idag ska jag på hjärt-lungräddningskurs mellan 14-15.30... Känns lite trist, med tanke på att jag har ledig dag annars. Menmen, sånt e livet!
Och allvar, vad i helsicke hände med det goa vädret?!? Nu har vi ju typiskt aprilväder lagom till maj.... Inte alls trevligt, jag tycker synd om barnen som ska vara i badkolonin i detta vädret. Och deras fröknar också givetvis! Synd att det inte var förra veckan, eller hur Malin;)
Nu ska jag dammsuga på ovanvåningen, det var inte igår!!
Köss

5 kommentarer:

mamma sa...

Det är alltid bra att kunna hjärt- och lungräddning, man vet aldrig vad som väntar runt hörnet. Ja, FY, kan dom verkligen vara vid kusten i detta vädret? Jag tror faktiskt att det är mest synd om fröknarna...
Kan du inte komma och dammsuga på min övervåning med? Skulle gjort det i går men då går ju Stollen upp och lägger sig framför Aktuellt och då kändes inte på sin plats att komma in med snabeldraken. Räcker ju att han har kvinnodraken i huset.
Pusso!

Petrah sa...

hoppas kursen gick bra, trots att det var din ledighet.

ja, vädret är inget kul idag, igår var det OK med lite regn, men inte 2dagar på raken + jätteblåst. Det är synd om barnen när det blir såhär.

Anonym sa...

Vi har det jättemysigt i badkolonin. Barnen älskar alla vattenpölar och fröknarna lider inte ett dugg. Det gäller att ha rätt kläder på sig. Ses i morgon. Kram A

Leni sa...

A- det har du rätt i:) Klart att barnen älskar att vara där! Det är bara jag som är en mespropp!!
Ses imorgon

Barn & Inredning sa...

Hej hej vännen!!
Visst är det tråkigt att vi fick just detta vädret denna veckan och inte förra veckans,men det har varit super mysigt....barnen älskar det.Liten utmaning faktiskt. Kul!!
Jag tror barnen har det super duper kul....det är ju oftast vi vuxna som fryser mest ;) hehe!!!

Kram Kram på dig/ MAlin