fredag 8 maj 2009


Marley väckte mig kvart över fem imorse, och inte ville han somna om inte..... Jamie låg också hos oss, och han har ju såklart legat nära...

Jag tror att han kommer att vara ganska trött idag på dagis! Tur att vi bara har kort dag idag=)

Ikväll så ska Jamie sova hos sin mormor i Örja, det var ett tag sen. Ska bli mysigt;)

Förrsten, så hade lilleman en gråtdag igår... Han grät när jag lämnade på dagis, och det var första gången som det hänt! Usch, jättehemskt känns det och jag ringde till dagis 2 gånger för att höra så att han var gladare..... Lite ledsen fram och tillbaka hade han faktiskt varit hela dagen, men det är nog bara en naturlig reaktion på förändring. Hoppas att det går bättre idag!

pussinuss

1 kommentar:

mormorn sa...

Åh, mitt hjärta blöder. Tänk vad han Marley har känt sig...övergiven av sin mamma. Blev han inte glad när du hämtade henne?
Ses snart!
ILY