söndag 10 maj 2009

Trött söndag....

09.00 gick jag av journatten som jag började 17.00 på igår.... Sen hem duscha, hämta barnen hos farmor och farfar. Jamie och Niclas skulle på utflykt med Kribbe och töserna, del två av deras "wild kids" i Glumslövs backar! Malin och Leia kom och hälsade på mig och Marley, såå mysigt....
När Niclas, Kribbe och barnen kom tillbaka så var det dags att grilla, mums=) Farmor och farfar kom också på mat. Det har varit en skön dag, och trött är jag nu när barnen är badade och lilleman sover.... Jamie sitter och kollar på filmen som han och mormor hyrde i fredags, hon sov förresten över hos Jamie:) Så det har varit full rulle i helgen, gött!
Nu ska jag sätta mig i soffan och slänga upp fötterna, det känns som om jag hade kunnat däcka!!
Pooossss

4 kommentarer:

mamma sa...

Det är skönt när det är dags att natta sig inför en ny arbetsvecka. Synd bara att helgerna går så fort.
Köss på er!

Petrah sa...

Hur funkar det när du jobbar natt? du får lov att sova då väl? Annars så måste det varit svårt med all action efteråt.
Du är en sån supermamma!

Niclas sa...

Inga bilder?

mamma sa...

Det är inte roligt att du inte skriver i din blogg. Jag tycker alltid att det är så härligt att öppna datorn på morgonen och läsa vad ni har haft för er...
Skärpning!