onsdag 20 januari 2010

Hallooo....

Dålig på att uppdatera ja.... Mhmmm...
Igår fyllde min morfar 80 år! Gamla man...;) Vi var där och grattade, och man kan ju lugnt säga att volymen och tempot höjdes markant när mina barn kom in:) Hihihi....!
I måndags så var det dags för Marley att få spruta nr 2 av Twinrix, och han var så himla go och duktig!:) Igår fick Jamie nr 2 av svinvaccinet och idag var han superdupertrött och somnade innan 19.30, lille stackaren.... Inte skoj med dessa injektioner:(
Jag ska vara ledig fredag-söndag och det ska bli så himla skönt! På fredag bjuder min arbetskompis Pamela hem oss till sig, och vi ska käka och dricka gott! Det ska bli kul att träffa jobbisarna privat och snacka skit, det kan bli intressant....;)
Nu ska jag ta ett glas bubbelvatten(dricker ju inte läsk längre) och sätta mig i soffan hos Niclas!
Fridens:)

1 kommentar:

mamma sa...

Så trevligt att äntligen se ny bloggis när jag öppnar internet =)
(se jag kunde göra en figur). Jag talade med pappa i går och han tyckte att det var lugnt med barnbarnsbarnen. Inte tyckte han att det var störigt, bara härligt. Vi får väl skärpa oss så att han får träffa ungarna mer.
Vi ses i morrn!!!