torsdag 14 januari 2010

Trött e jag, ingen energi alls... Kroppen saknar fortfarande sitt socker verkar det som. Och ändå har jag varit på spinning lördag, måndag och onsdag..... Man ska få energi av motion sägs det?!?
Hmmm... Det ordnar förhoppningsvis till sig snart.
Jamie har haft en kompis med sig efter skolan idag, och Marley tyckte givetvis att det var bättre att skippa middagsvilan då så att dom kunde bli terrade!! Han har varit trött, gnällig, speedad och busig som bara en lillebror kan vara hela eftermiddagen/kvällen. Tur att Jamie är så tålig och duktig:) Marley somnade som en stock vid läggdags och lugnet kunde lägra sig... Skönt;)
Nu ska jag glo på tvn, den är ockupperad annars, antingen av Jamies Wii eller av lillebrors Bilar-film... Den ser han för övrigt på HELA dagen, antingen på tvn eller på någon av datorerna... "Barjjjannnn" kallar han den;) Efter bärgarn då, ni som har sett den!
Kramar på er
Godnatt

6 kommentarer:

Sophie sa...

Wow, va duktig du är! Hejja hejja! Kraam

Linda sa...

Ja det där sockerberoendet kan vara ett aber att komma över. Du e duktig!
Kram

mojjan sa...

Men det är ju nyttigt med choklad. Man blir glad och pigg av det. Mums, mums...och det kan vara jättefarligt med motion för man sliter på hjärtat.
Nej, du är jätteduktig som bara orkar och dessutom springa efter "den vilda babyn".
Puss

Leni sa...

Tack snälla vilka gulliga kommentarer!:) Sånt stärker!
Puss och kram

C.O sa...

Du bruden...
Har du nån msn eller?

Kram.. C.O ;-)

Barn & Inredning sa...

Marley han är väl inte busig han...hihi..lilla trollet :)

Duktiga du...hejja dig...jag har precis krängt 3pkt Twix och känner mig otroligt DÅLIG!!!

Så nu får jag ta en promenad och skärpa till mig ....

Kram Malin