lördag 9 januari 2010



Jag har minsann varit på spinning idag! 4-5 år sen sist, men fortfarande lika svettigt/skoj som jag mindes det:) Enligt min Wii fit-bräda, så har jag tappat 1,9 kilo sen juldagen...! Jippiiie, det går åt rätt håll iallafall!


Jag jobbade kväll igår och Jamie har sovit hos sin mormor i natt, så Niclas och hans föräldrar passade på att snygga till/styla om hans rum! Jättefint har det blivit, med platt-tv snyggt, dvd-skåp, nytt skrivbord med stol och en ny matta:) Han blev nöjd när han kom hem!!


Marley har jag äntligen fått att vila i vagnen, han blir inte rolig när vilan skippas... 2 dagar nu, har han vägrat, och ojojoj vad jobbig han blir:( Supertaskig mot Jamie och högljudd och megagnällig..... Tur att man älskar sina barn;)


Trevlig helg på er


pussochkram


Tjingeling

2 kommentarer:

mojjan sa...

Nice!
Det har varit gött att ha lillemannen här.
Köss!

Linda sa...

Fint!
Grattis till - på vågen! Jag ska oxå dra igång snart... snart! :)