torsdag 7 januari 2010

Hejhej!
Nytt år och nya tag... Jag och Niclas har bestämt oss för att bli sunda, så en ny diet/livsstil är påbörjad.... So far so good;)
Jag har varit ute och dragit pågarna i pulka, fullmunderad i varma kläder och skor, men gissa vad jag glömde.... Termobyxorna!!!! Allvar, hur trög får man bli?!? Det tog ett bra tag innan jag kom på det, så jag hann frysa rejält om låren..... Hrmmm, denna missen lär jag ju INTE göra om, ajajaj! Nu ska jag leka inomhus med mina gossar;)
Iskalla pussar

3 kommentarer:

mojjan sa...

Wow, så häftig din layout är med snöflingar och älsklingsfärgen tilika.
Hur skulle man kunna klar sig utn termobrallor i denna kyla? Förstår att du frös. Du måste vara rädd om dig. Du ska ju vara hela livet. Puss på er, sundisar.

Linda sa...

härligt med nya sunda tag!
Samma sak här.
Fast jag börjar på måndag..
Alltid på en måndag ;)

Leni sa...

Ja jag vet Linda! alltid måndagar....;)
Lycka till! (Fast du är alltid lika snygg)
Kramar