söndag 31 januari 2010

Snö....

Mycket otrevligt att det kommer mer och mer snö hela j-la tiden............ Brrrrrr:(
Fortsatt snuvit här hemma, jag har mer vaccum än vanligt i huvudet. Marley´s snuva har avtagit, nu har han en förfärlig hosta istället. Men, vi är feberfria iallafall, tjoho...
Malins töser har en himla otur, efter Leias hemkomst och tillfriskning så insjuknar lilla Enya i RS-viruset:( Så det är bara för Malin att inhalera henne, och avvakta bättring. annars blir det inläggning för lillsessan också....:( Stackars Malin, tror ni hon sovit mycket den sista veckan?! Usch.... Håll tummarna för Lilla Enya!

2 kommentarer:

mojjan sa...

Ja, och mer j-a snö ska komma och jag som ska köra till Lund på onsdag. Jag blir helt övernojig.
Jag känner mig bättre igen och har börjat jobba, men nu ligger Johnny också sedan ett par dagar. Hur är det med Marleys Plitor?Skönt att ni är på bättringsvägen, men vad är det med Maltans små prinsessor? Stackars dom...låter farligt med RS-virus.

mojjan igen! sa...

Snygg bakgrund!
Du får visa mig hur man fixar med sådant nångång.
Höres. ILY!
Pusso.