tisdag 2 februari 2010

Tuesday...

Idag är det åter till arbetet som gäller... Varit hemma och gnällt i en vecka nu ju;) Nya tag är det som sagt... Hoppas på att kunna träna på torsdag, det skulle behövas....

Tjadden kom hem igår och barnen blev såklart förtjusta, speciellt Jamie som fick visa sina nya Wii- spel!
Tänkte bjuda på en bild på en ung och tjock Leni, här väntar jag Jamie, midsommar 2002:)
Känns som evigheter sen, tänk vad tiden rasslar iväg......
Kram på er;)

Hoppas att ni gillar min nya layout på bloggen, säg till annars så får jag byta tillbaka:)

Lovepeace&understanding

L

3 kommentarer:

mojjan sa...

Auja!!!!
Tänk vad tiden rinner i väg, snyggo, men det kan man inte se på dig, bara på barnen.
Kul att Tjadden är hemma. Hälsa och så hoppas jag han är hemma på fredag.
Fridens liljor!

Linda sa...

Jättefin midsommarklänning;))
Vackert!

Sarah sa: sa...

Hälsa Tjadden från mig!