måndag 28 juni 2010

En liten uppdatering....

Midsommarafton var vi bjudna till Julias koloni på Larvi. Vi blev väldigt mycket folk och jättemånga barn:) Mysigt! Marley orkade hålla sig vaken ända tills motorn på bilen startade strax innan tio på kvällen. Och detta utan att ha vilat middag, vilken kämpe:)
Lördagen spenderade jag mestadels på jobbet och halva söndagen likaså... Niclas dök upp runt tvåtiden på söndagen, jag hade nästan trott att det skulle bli senare, så jag blev glatt överraskad! Han hade haft det gött på klubben, och träffat en massa nice folk;)
I dag har jag varit ledig och ska vara det i morgon också. Har haft en träff med min tandläkare, då jag FORTFARANDE har ont i munnen....... Vilken jädrans följetång detta blev med tanden, den är ju för fasen utdragen..;) Jaja, inget att göra än sa tandis, hon spolade lite och så. Vi får ge det lite mer tid.... Hrmmmmm.
Jamie har blivit väldigt röd idag, han har varit ute och fiskat med farfar och det glömdes bort att smörja liten påg. Han lär tyvärr inte sova så gott i natt min lille grabb:( Jag har smort honom med kylbalsam och har fönster och dörrar öppna, så att det kan komma in lite svalkande luft till honom. Stackarn.
Nu ska jag ta lite piller och hoppa upp i soffan.
Fridens liljor
Kram L

1 kommentar:

Momma sa...

Ja, då är ordningen återställd efter helgen som varit. Visst är det lite skönt att lalla omkring i vardagen. Väntar in semestern i alla fall... Har träffat Davido då han har varit här i helgen tillsammans med sin kamphund, Buzzni! Helt förtjusande.
Höres ILY!