tisdag 29 juni 2010

Ytterligare en underbar dag i solen! På grund av det "munonda", så
har jag inte orkat strandhäng, men det har gått alldeles utmärkt i
trädgården:)
Marley har sovit på dan nu, för andra dagen på rad. I eftermiddags
kröp han upp i min famn i skuggan och somnade! Utmattad av värmen...
Jamie har även idag varit med farfar, dock väl insmord och med
tshirt. Brännan hade lagt sig lite i morse, och han ville följa med,
så vad gör man?!
Imorgon är det dags för jobb igen, men det kan vara bra att spara
huden lite;)
Puss i värmen
Sol i sinnet och ute,
Kram Leni

Skickat från min iPhone

1 kommentar:

Momma sa...

Ja, i går var det riktigt hett. Tur att jag jobbade så jag slapp att bränna mig...
Nu får det ju snart ta slut med det onda i tanden som inte finns längre...
Tjollahopppussar!