måndag 26 juli 2010

Minisemester!

På torsdagmorgon, åker jag och barnen med momma till Göteborg! Vi ska gå på Liseberg och Universeum och sova över på hotell! Mysigt ska det bli:) Vi tar tåget, så sparar vi på miljön plus att hotellet ligger mittemot centralstationen. Smidigare.... Hem kommer vi inte komma förrens på fredagkväll och då har kusin Jett och Niclas lillebror, Mathias kommit.
Sen på söndag är det dags för min lille kille att fylla år!! 8 år, kan knappt tro det..... Var tar tiden vägen? Har jag verkligen blivit 8 år äldre..? Hmmmm....
Nåja, så är det...:)
Min semester började på riktigt idag måndag, nu har jag tre hela veckor framför mig att bara vara med min familj, mina nära och kära!
Nu bråkar kidsen, på återseende!
Puss

1 kommentar:

Momma sa...

Det var en härlig minisemester även om vi inte kunde rå på viss logistik...vår egen var det inget fel på. Tack för en härlig tripp och kalaset i dag. ILY!