onsdag 13 oktober 2010

Glasögon.

I måndags var jag på Synsam gjorde en ny synundersökning, då mina glas behövde en uppdatering.... Jag beställde nya bågar såklart, och dom är sååå himla fina! Dock en veckas leverans cirka, så än sitter dom inte på min näsa. Längtar;)
Niclas har varit iväg med en kompis och flugit vindtunnel i Tyskland, fräsigt:) Han har en GALEN träningsvärk i hela kroppen nu, stackarn... Menmen, en rejäl upplevelse fick han iallafall!
Jag har jobbat 2 nätter på raken, så mamma och Christel har fått rycka in som ställföreträdande när Niclas varit borta! Himla tur har vi som har dom....
Men trött är jag, så inåttahellskåtta... Det känns när man "sover" på jobbet. Jag sover väldigt ytligt, ligger på helspänn och stiger upp väldigt tidigt.
Så nu ska det bli en fröjd att få lov att dyka ner under mitt eget täcke ikväll!
Puss och kram
Kärlek till världen

1 kommentar:

Momma sa...

Love tillbaka och skönt att du bloggar igen!!!
Det har varit skönt att vara "ställföreträdande"