lördag 16 oktober 2010

Ännu en jobbehelg... Det känns som att jag är inne och petar på varje helg, måste nog ta och kolla över det nästa schema som läggs;) Det är ju jag som är ansvarig för schemat på jobb, så då blir det lätt att alla luckor fylls i av undertecknad.... Hrrmm.
Marley börjar nog bli lite dålig, han gick från pigg till "slö och rosig" på nolltid nu ikväll. En liten panodil på det och efter en stund så vaknade lillkillen till igen. Men han slocknade direkt som huvudet nuddade kudden... Hoppas att han sover bort det.
Just nu sitter jag, Niclas, Jamie och mamma i soffan och kränger sött.... Vad händer med karaktären? Den är tyvärr borttappad sedan länge och står inte att finna någonstans..... Hepp.
I morgon bjuds det på middag hemma hos svärmor innan det är dags för mig att bege mig till Fröjden, för ännu en natt...
Puss och kram tavelram

Inga kommentarer: