söndag 17 oktober 2010

Marley har haft feber i natt, så det har varit en ganska sömnlös historia fram till tidig morgon... Som tur är så somna liten om, och sov tills 09.40. Febern finns där inget spår av, och han har druckit rejält idag. Hopp om livet trots allt. Nu är det bara mamman som har vakuum i huvudet(mer än vanligt)... Håller nog på att utveckla en rejäl förkylning tror jag. Såna tider har vi nu ju! Nu ska jag hoppa in i duschen och försöka bli människa igen:)
Puss på pannan.
Skön söndag gott folk....

1 kommentar:

Momma sa...

Äntligen måndag...ja, det är sant. Känner mig full av livslust och arbetsiver. I går kände jag mig dompen men det har jag nog sovit bort. Drömde att jag var i någon jättestor storstad, som började på B, med din pappa och att jag var tvungen att ringa till jobbet och ljuga eftersom jag inte hann hem och för att jag skulle ha jetlag när jag kom tillbaka och var mest ledsen att jag missade en dag på min kurs. Konstigt. Kanske det är den drömmen som skrämde bort det onda. KÖSS!!!